*Check Out "This World Of Selah Sue" on Facebook!!!!!!!!*

czwartek, 9 kwietnia 2015

SELAH SUE "REASON"

I have already ordered a couple of weeks ago but the album "Reason" came to my hands about 5 days after it's release! Scandal! :)))))

Zamówiona przeze mnie już parę tygodni temu, płytka "Reason" dotarła do mych rąk calutkie 5 dni po premierze! Skandal! :)))))


Of course, it was worth to wait!
"Reasons" contains the 100% delicious dose of music I am eating every day to unconsciousness
:)

Oczywiście warto było czekać!
"Reason" zawiera 100% przepysznej dawki muzyki, którą się codziennie objadam do nieprzytomności :)



Unfortunately, my photos do not reflect the bueaty of Selah images of the CD box. Flash light distorts the actual appearance .
(That's why you have to buy your own CD and see how Selah looks great on the cover! LOL!)

Niestety moje zdjęcia nie oddają piękna zdjęć Selah z pudełka płyty. Światło lampy błyskowej zniekształca rzeczywisty wygląd. 
(Dlatego musicie sami kupić sobie tę płytkę i przekonać się, jak świetnie Selah prezentuje się na okładce! LOL!)


In the middle is the "book", wich is in the form of a poster!

W środku "książeczka" w formie plakatu!


On the other side we have the lirycs, thank you's etc.

Z drugiej strony mamy teksty piosenek, podziękowania itd.


Some songs blew me away, others delighted, there are songs that I would describe as really good. I think that every Fan will find for themselves a beloved brilliant songs!
One think is certain - this album has made me great joy!


Niektóre piosenki rzuciły mnie na kolana, inne zachwyciły, są i takie, które określiłabym za naprawdę dobre. Myślę, że każdy Fan znajdzie dla siebie jakąś ukochaną perełkę!
Jedno jest pewne - ta płyta sprawiła mi ogromną radość!


I also have a special BONUS...
Unfortunately, this does not add to the album :)
You need to but it by yourself :)

Tickets for upcoming concetrs in Poland:


Mam też taki szczególny BONUS...
Niestety nie dodają tego do albumu :)
Trzeba kupić samemu :P

Bilety na nadchodzące koncerty w Polsce:


I think I can say without hestitation that I am a happy Fan of Selah Sue :)

Chyba bez wahania mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwą Fanką Selah Sue :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz