*Check Out "This World Of Selah Sue" on Facebook!!!!!!!!*

niedziela, 18 listopada 2012

"SELAH SUE | RARITIES" - CUDOWNE UTWORY!



Dwa dni temu otrzymałam maila z Because.Tv z wiadomością, że będzie można zakupić utwory Selah Sue - rarytasy (aż 11 sztuk!)- jako bonus do albumu z 2011 roku - Selah Sue! Kurcze przyznam, że sprawa nie jest jakaś "świeża", ale nie słyszałam o tym wcześniej.  Koniecznie przesłuchajcie track listę TUTAJ albo i TUTAJ jeśli też nie trzymaliście ręki na pulsie :)
Jestem maksymalnie zszokowana, po przesłuchaniu tych utworów! Fantastyczna sprawa! Ja już czekam na mój dwupak! Kto jeszcze szaleje podczas słuchania "All I Need From You?" To nieludzkie - jakie te utwory są cudowne! :))

1 komentarz:

  1. Też nie mogę w to uwierzyć... Selah Sue?Do Polski?
    BOMBA <333
    Co z tego? Skoro i tak nie pojadę na koncert :CCCCCCCCC
    a szkoda... ;_;

    OdpowiedzUsuń