*Check Out "This World Of Selah Sue" on Facebook!!!!!!!!*

czwartek, 29 marca 2012

CZAS NA KAWĘ :)))

Hasło dnia... FREEDOM TIME!! :)) Fajnista melodycznie, gitarkowo i oczywiście tekst superowy - aż się człowiekowi chce żyć i cieszyć nawet z tego, że nasze pokolenie będzie zapierdzielać na emeryturę aż do (póki co, bo licho nie śpi!!) 67 roku życia! Damy radę!! Co tam... jak nie jak tak!! Tylko żeby przez szkodliwe warunki w pracy słuchu nie stracić (dobrze, że nie jestem spawaczką ...), a i darmowe karnety na koncerty Selah Sue dla seniorów powinny być dostępne!! To jest mój warunek!! A wracając do tematu utworu... Właśnie sobie zaparzyłam wielgachny kuban kawy, na teledysku Selah coś tam sobie chlapnęła, no i jakoś tak zamarzyła mi się kawa, może nie tylko i mnie?? :)) To przechodzi zawsze potem na inne osoby :)) Jeszcze tylko dodam iż moja skromna osoba uważa że nie powinno się czegoś komuś zazdrościć... Ale właśnie czegoś pozazdrościłam SELCE... Rany Boskie ten "SZOFER"!!! Bomba!!


Pozdrawiam odwiedzających ten blog i ewentualnie czytających moje pościki :) Licznik prawdę Ci powie... :)))

1 komentarz:

  1. Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedom !! Tiiiiiiiiiimeeeeee! O mój Bosch <333...jakie to jest piękne... a jak wpada w uchu ^.^ ciekaw jestrem..kiedy nagra kolejną super extra wyszczałową piosenkę... fajnie by było jakby stała się takim hitem jak np.: ,,This World'' czy ,,Crazy Vibes'' czy ,,Raggamufin'' No Selka..życzę ci dobrej weny ^.^

    OdpowiedzUsuń